środa, 13 lutego 2013

LIEBSTER AWARD


LIEBSTER AWARD
zostałam nominowana przez  niuta777 dziękuję <3

ZASADY
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.


                                                                                     PYTANIA
1. Jakiej muzyki słuchasz?
Justin Bieber i Jula  i wszystko inne co mi się  spodoba.
2. Twoje motto życiowe to...?
hmm... tak szczerze to nie mam ;) 
3. Twój ulubiony elektroniczny gadżet?
komórka i laptop bez nich nie przeżyje 
4. Czym chciałabyś się zajmować w przyszłości?
moim wymarzonym zawodem jest policjant, detektyw lub żołnierz  :D 
5. Masz jakieś zwierzątko?
Tak, pieska (Mifka) 
6. Masz jakieś hobby? A jeśli tak to jakie?
dużo czytam, czasami rysuję, no i próbuję pisać opowiadania ;)
7. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
jak są fałszywi, puści, i wtrącają się do tego do czego nie powinni 
8. Ulubiona cecha u chłopaka?
poczucie humoru,  i doceniam jak umie porozmawiać ze mną o wszystkim 
9. Śpiewasz lub grasz na jakimś instrumencie?
hahahahha na flażolecie XD a śpiewam jak nikt nie słyszy :D 
10. Twoje ulubione słodycze to?
cukierki, lizaki, czekolada
11. Co kiedy piszesz bloga sprawia ci największą przyjemność? 
największą przyjemność sprawia mi to gdy ktoś doceni moje niezdarne wypociny :D 





 Nominuję 


Moje pytania do nominowanych :D 
1 Kim jest twój idol? 
2 Czego najbardziej nie lubisz? 
3 Opisz siebie w dwóch słowach.
4 Jakie słowa mówisz najczęściej?
5 W czym/kim znajdujesz inspirację?
6 Czy jest coś co bez względu na sytuację cię rozsmieszy? (jak tak to co ? )
7 Jakie są tw małe, niegroźne uzależnienia? XD 
8 Na czym bądż na kim masz obsesję ? 
9 Ulubiony słodycz? 
10 Ulubiony kolor?
11 Czemu piszesz bloga? :D 














8 komentarzy:

  1. 1. Mój idol to Justin Bieber
    2. Hmmm... Nie wiem
    3. Zabawna, miła
    4. " O kurde "
    5. W Justinie Bieberze
    6. Chyba nie ma
    7. Komórka
    8. Justin Bieber
    9. Czekolada
    10. Niebieski
    11. Koleżanka chciała żebym napisała opowiadanie (ale ona chciała krótkie) a ja się rozkręciłam więc piszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko boska, dziewczyno. O.o Ja nawet nie znam więcej niż kilka blogów, zapisanych u mnie w liście :( Mogę jedynie odpowiedzieć na pytania?
    1. Eric Saade,
    2. Dentysty
    3. Stanowcza, sprytna
    4. "Matko boska!"
    5. W ulubionych piosenkach i książkach
    6. Śmiech mojej przyjaciółki :D
    7. Picie zielonej herbaty, pisanie opowiadań, Kinder Mleczna kanapka
    8. Yyyyy... xP Eric Saade!
    9. Kinder Mleczna kanapka! :]
    10. Czerwony
    11. Bo potrzebuję się wyżyć :)

    A nominować nie mam kogo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz nominować ;) ja w moim pierwszym LIEBSTER AWARD też nikogo nie nominowałam bo dopieo zaczynałam i również nie mialam kogo :D

      Usuń
  3. dzięki dziewczyny ze odpowiedzi :D (możecie to też zrobić na swoim blogu, ale u mnie chyba wystarczy :* ) XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy :D dzięki za zabawę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu, fajny zegareczek na dole :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest pewne ogłoszenie, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń