środa, 27 lutego 2013

LIBSTER AWARD


LIEBSTER AWARD
zostałam nominowana przez TempestLady14 dziękuję <3

ZASADY
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.(w moim wypadku nominuje po prostu blogi które znam i mi się podobają XD ) 
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.


Pytania

   1. Ulubiony rodzaj ksiązek ?
Fantastyka   
2. Ulubiony kolor oczu ?
zieleń *.* 
(niezwykle rzadki w prawdziwym świecie, częsty w świecie książek XD ) 
   3. Wymarzony pokój dla Ciebie ?
mały, przytulny, wszystko w nim znajdę(czyli mój :D )   
 4. Jesień czy Zima ?
Zima(jesień szaro-bura a w zimę chociaż trochu śniegu=zabawaaa :D )   
 5. Latte czy Cappuccino ? 
nie pijam ale jeżeli już to cappuccino ;)    
6. Ulubione buty ?
trampki  
 7. Imię twojego zwierzątka ?
Mifek  
 8.  Czy czytasz rady znajdujące się w czasopismach ?
rzadko ;) (chyba że naprawdę mi się nudzi XD )  
  9. Ulubiona piosenka ?
niestety nie mam jednej ( na dzień dzisiejszy Nothing like us ♥)
10. Ulubiony aktor lub aktorka ?
nie mam :D   
11. Najgorszy przedmiot w szkole ?
na dzień dzisiejszy W-F ( pan sie jakoś uwziął XD )




Pytanka 
1.  Co lubisz robić w wolnym czasie ?
2.  Masz jakieś hobby ?
3. Wolisz czytać, czy oglądać filmy ?
4. Ulubiony zapach perfum ?
5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
6. Opisz siebie w 3 słowach.
7. Jaki zespół/wokalista najbardziej przypadł ci do gustu ?
8. Jesteś osobą ufną, czy wręcz przeciwnie ?
9. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 30 lat ?
10. Wolisz dzień czy noc ?
11. Najgorszy przedmiot w szkole to ?


Nominowani :* 

(niestety nominuję tylko tyle blogów, ponieważ na dzień dzisiejszy nie znam innych które mogłabym nominować :c  przepraszam za nagięcie zasad :* ) 











18 komentarzy:

  1. Bu :D Dzięki za nominację... A skoro już wiem jak się w to gra, to tym razem też nie będę nikogo nominować z tego samego powodu :P
    A ty jaki masz kolor oczu? Ja zielone ^^

    1. Czytam, spotykam się z przyjaciółką lub chłopakiem
    2. Czytanie :]
    3. I to i to.
    4. Nie wiem jaki to zapach, ale taki łagodny, a zarazem słodki (nowa kolekcja francuska, cholernie droga - 49€)
    5. Jak wcześniej mówiłam... Bo chciałam się wyżyć :D
    6. Sprytna, kreatywna, wybuchowa
    7. Eric Saade <3
    8. Nauczyłam sie nie ufać ludziom, więc ufam jedynie najbliższym.
    9. Z pistoletem w ręce podczas pracy w policji.
    10. Noc
    11. Cheeemiaaaa o.O Pan jest przerażający i zachowuje się jak pedofil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooooooooooo ♥ też chce iść do policji XD (albo do wojska:* ) a co do koloru oczu to(zależy os światła) czasami ciemno szare, czasami niebieskawe, (jak się wczoraj dowiedziałam trochę jakby zielonkawe) a w tej chwili szaro-brązowe XD (ale najogólniej to mam szare :D (przy źrenicy brązowe, potem takie niebieskawe a na nich szaro-białe paski i obwódkę mam ciemnoszarą z brązowymi kropkami XD ) hahahahah rozpisałam się :P moje oczy są trudne do określenia :*

      Usuń
    2. bardzo bym chciała mieć zielone *.* takie jak trawa czy coś O.o mam koleżankę która ma zielone oczy ale tak trochę jak uschnięta trawa XD (ogólnie zielony kolor mi sie nie podoba taki typowy zielony -.- ale oczy zielone są śliczne O.o (i bardzo rzadkie ;c )

      Usuń
    3. Właśnie wiem, że rzadkie. Po dziadku :P i moje to raczej soczysta zieleń. Zwłaszcza, gdy się popłaczę :P

      Usuń
    4. ooooooooo zazdroszczę oczu *.*

      Usuń
    5. ^^ No to dziękuję ^^
      Zazwyczaj mam takie:
      http://openwalls.com/image?id=12625

      po płaczu robią mi się mniej więcej takie:
      http://i2.pinger.pl/pgr165/57376714000b06be4b8ac757/green-eye.jpg

      Usuń
    6. ojejć *.* oddaj mi oczy :*

      Usuń
    7. Nie, moje xD Poza tym zapraszam na http://gdy-zajdzie-slonce.blogspot.com . Pojawił się wpis o głównej bohaterce :)

      Usuń
    8. ok ok, super :* czekam na prolog :D

      Usuń
  2. Dzięki za nominację ;*
    Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog już jest :D Zapraszam na gdy-zajdzie-slonce :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny post ^^ gdy-zajdzie-slonce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gdy-zajdzie-slonce : 1 rozdział :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdy-zajdzie-slonce. 2 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! :)
    Moja Droga dziękuję za nominację! Jestem ogromnie wdzięczna! <3
    Małe pytanko. Co do tych pytań, Ty masz mi je zadać? Przepraszam, ale jestem trochę nie w temacie, to dlatego pytam xD
    Jeśli pytania mają być od Ciebie, to jakie one są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytania ode mnie ;)
      Pytanka
      1. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
      2. Masz jakieś hobby ?
      3. Wolisz czytać, czy oglądać filmy ?
      4. Ulubiony zapach perfum ?
      5. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga ?
      6. Opisz siebie w 3 słowach.
      7. Jaki zespół/wokalista najbardziej przypadł ci do gustu ?
      8. Jesteś osobą ufną, czy wręcz przeciwnie ?
      9. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 30 lat ?
      10. Wolisz dzień czy noc ?
      11. Najgorszy przedmiot w szkole to ?

      odpowiadasz na nie( możesz tu u mnie w kom albo u sb na blogu XD ) i nominujesz jakieś blogi (oraz wymyślasz pytania dla tych których nominujesz :D )

      spk nie ma za co przepraszać każdy ma prawo nie wiedzieć ;)
      i proszę bardzo :*

      Usuń
  8. gdy-zajdzie-slonce. 3 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń