niedziela, 10 marca 2013

Te amo

hejka mam do was pytanko XD ponieważ czytam teraz jedną przecudowną książkę ( Dotyk Julii) naszła mnie wena, ale niestety do innego opowiadania :D chciałabym zacząć pisać jeszcze jedno, ale Znienawidzonego nie zaniedbam, obiecuję :*  no więc chciałabym na tym blogu dodawać również to drugie opowiadanie, ponieważ nie widzę sensu w zakładaniu nowego :D
chcielibyście czytać to drugie opowiadanie?  wstępnie nazywałoby się Te amo :D ( do nazwy zainspirowała mnie jeszcze inna książka XD (Anioł L.A.Weatherly ;) )
:*

12 komentarzy:

  1. Hmm... Lubię włoski :) Uczę się go. A tytuł fajny :D Nie wiem, czy mi się nie pomieszają opowiadania :/ Nie lepiej na szybko założyć drugiego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo boku bd ułożone tematycznie ;) no mogłabym ale wygodniej na jednym blogu :* nwm czy miałabym czas prowadzić 2 blogi naraz ;c ( na ten ledwo mi go starcza ;c ) i tak bym dodawała trochę tego i tego opowiadania i nie czułabym że zaniedbuje drugi blog :* ;) ( i te amo z hiszpańskiego :* )

      Usuń
    2. cóż, mogłam się rzeczywiście pomylić, bo po włosku i po hiszpańsku brzmi tak samo. Byyywa xp

      Usuń
    3. spk spk rozumiem :D ( ja gdyby nie książka też bym nie wiedziała jaki to język XD )

      Usuń
  2. a na gdy-zajdzie-slonce 4 rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ok ;) wybaczysz? przeczytam jutro bo dziś muszę lecieć z chemii się uczyć :*

      Usuń
  3. Czytałam obydwie książki. I rzeczywiście są genialne. Jasne, że będę czytać. Czekam na początek ;)
    Zapraszam do mnie jeśli się podoba to obserwujcie i piszcie komentarze
    we-are-love-in-fame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gdy-zajdzie-slonce. 5 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super *.*
      oki jak wrócę do domu to przeczytam :*

      Usuń
  5. gdy zajdzie slonce. 6 rozdział ^^ ufff

    OdpowiedzUsuń
  6. O, heeeej. Jestem tu nooowaaaa! :D Powiem, że pisanie idzie ci bardzo dobrze :) Podoba mi się ta historia. I niecierpliwie czekam także na drugie opowiadanie. Tytuł cudowny *.* Pisz coś szybko :)
    I zapraszam do mnie, jeśli chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D miło że jeszcze komuś się podoba ;) kończę już jedno opowiadanie "jednopartowca" potem napiszę kolejny rozdział znienawidzonego i wezmę się za Te amo :D
      na pewno jeszcze w tym tygodniu dodam jednopartowca, może uda mi się coś jeszcze napisać ale to zależy od tego ile będę miała nauki ;c
      a i chętnie do ciebie zajrzę :*

      Usuń