sobota, 4 maja 2013

Te Amo


Rozdział 1






   Przechadzałam się wzdłuż wielkiej sali. Zebranie powoli zaczynało mnie nudzić i denerwować. Wszyscy zauważyli mój nastrój i widocznie starali się je zakończyć najszybciej jak mogli. Wiedzieli, że jeżeli jestem zła to nie należy mnie wściekać jeszcze bardziej, dla takiej osoby kończy się to często śmiercią. Nie miałam skrupułów nie zależy mi na nikim, więc nie zastanawiałam się długo nad podjęciem ostatecznego dla takiej osoby decyzji. W tym momencie mało brakowało żebym się zanudziła, co za tym idzie zdenerwowała.
-Dajcie mi go tu, skończę z nim i będzie po wszystkim.
-Dobrze wiesz że nie możesz tak po prostu tego zrobić, to duch. Nie da go się tak łatwo uśmiercić.
-Ale JA mogę.- Moja cierpliwość prawie się skończyła.-Posłuchaj, albo mi go oddasz, albo zajmę się tobą.
-Pani - odezwał się inny głos - przełóżmy spotkanie na inny termin, w takim stanie nie jesteś w stanie podjąć decyzji.
-Owszem jestem! - Wydarłam się- co wy sobie wyobrażacie ? Jestem wystarczająco dojrzała, potrafię sama podjąć decyzję! Zabiłam wiele przeróżnych stworzeń!
-GO nie należy zabijać, chyba że w ostateczności.
   Podeszłam do okna, wyjrzałam na zewnątrz. Roślinność. Zwierzęta. One mnie uspokajały. Uderzyłam pięścią w okno a ono rozsypało się w drobne kawałeczki.
-Macie czas do jutra żeby wymyślić co z nim zrobić, inaczej ja zdecyduję.- i wyszłam. Byli przerażeni, widziałam to i w pewien sposób mnie to zadowalało. Bali się mnie, kochali, szanowali, ale również umierali ze strachu. Lepszej grupy łowców nie ma nigdzie indziej i jestem im za to wdzięczna.
  Moje kroki skierowałam ku strumykowi. Jest to MOJE miejsce. Nikt prócz mnie nie na do niego wstępu. Zawszę tam chodzę w chwilach słabości, gdy muszę coś przemyśleć, lub tak po prostu. Podeszłam do ogromnego krzewu róży, jasno-różowych, herbacianych. Wszyscy mówili że one do mnie nie pasują, tylko krwisto-czerwone potrafią mnie w pełni odzwierciedlić. Jednak do herbacianych miałam sentyment i nie potrafiłam im się oprzeć. Wyjęłam z kieszeni mój pięknie zdobiony, robiony na zamówienie, nasączony magią nóż i rozcięłam sobie nadgarstek. Przyłożyłam ranę do kielicha jednego z kwiatów, ten momentalnie się otworzył a za nim reszta, zrobiły dla mnie przejście do MOJEGO królestwa. Ponownie przejechałam nożem po nadgarstku, jednak tym razem tą tępą stroną i rana momentalnie się zasklepiła.
  Podeszłam do wielkiej, białej, pięknej altanki. Usiadłam na stołeczku, wzięłam książkę z półki i zaczęłam czytać. Mogłam to robić tylko w tym miejscu, gdyż tu nigdy nikt mi nie przeszkodzi, jest cisza, spokój, natura. Tylko tu potrafię się odprężyć, nie przeżyłabym bez tego miejsca. Kochałam je tak samo jak to co robię, wcale nie jestem zła, no może troszeczkę, ale ci co mnie znają to wiedzą że tylko w złości lub wrogów potrafię zranić. Uwielbiam tę adrenalinę związaną z tropieniem ofiary, to jak zła istota której szukam jest na krańcu i zaraz zniknie z naszego świata. Zabijam głównie tych co są źli, szkodzą mi, mojemu światu. Jestem łowczynią i dobrze się z tym czuje. To jest moje życie, moje przeznaczenie.
  Gdy zaczęło szarzeć wstałam, odłożyłam książkę i wyszłam z ogrodu. „Zamykając” „bramę” nuciłam sobie jakąś piosenkę pod nosem, gdy odwróciłam się zauważyłam jakiś cień pochylający się nade mną. Nie krzyknęłam, nawet się nie zdziwiłam, byłam zawsze gotowa na każdą sytuację, po prostu spojrzałam na niego z obojętnym wyrazem twarzy. Moim oczom ukazał się chłopak, średniego wzrostu o błękitnych źrenicach i blond włosach- standard. Uśmiechnęłam się do niego słodko, widziałam strach wymalowany na jego twarzy.
-Dobranoc- powiedziałam i dotknęłam z niemal czułością, jednak to co zrobiłam nie było wcale oznaką dobroci. Jego ciałem wstrząsnęły dreszcze, nie krzyczał ale wiedziałam że sprawiam mu ogromny ból. Jednak nie chciałam go zabić, najpierw go przesłucham, być może to jakiś posłaniec.


-------------------------------------
Jak uprzedzałam, rozdziały będą krótsze w jednym i drugim opowiadaniu :* 
mam nadzieję że mimo to was nie zniechęcę ;)


mam dziś wenę i na te i na drugie opowiadanie więc nie powiem które będzie następne ^^ postaram się dziś jeszcze zacząć pisać. Jednak nic nie obiecuję bo muszę nadrobić jeszcze jakieś 20 rozdziałów Dangera ♥
jak tylko skończę go czytać i nie będę miała nauki to znów się wezmę za pisanie :)


a i zapomniałabym na blogu lada chwila będzie 1000 wejść !!! dziękuję bardzo wam za to kochani :* Dzięki że mnie wspieracie i czytacie to co moja chora wyobraźnia sobie wymyśli :* 



15 komentarzy:

  1. Super :) ♥ Lubię takie opowiadania.
    Sorki, na większy komentarz się nie wysilę, bo mnie głowa boli i wszystko mi się rozmazuje.
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spk, rozumiem :* cieszę się że sie podoba :*
      w weekend powinnam zacząć pisać kolejny rozdział, wzięłabym się już dziś ale jestem padnięta , dosłownie ;c

      Usuń
    2. nie ma sprawy, i'm waiting!! :D
      u mnie oneshot, jednopart, special - jak wolisz :D zapraszam ;)

      Usuń
  2. No super :) Lubię takie klimaty. ;) Podoba mi się! :D Ej, ty. Albo mi się zdaje, albo nadal nie wiem jak główna bohaterka ma na imię O.o Czy ty w ogóle gdzieś je zamieściłaś? xD

    Wiesz, chyba usunę gdy-zajdzie-slonce... :P najwyżej zostanie mi evil-lurks-everywhere... Chociaż na jednym i na drugim nie było nic od dawna... Nie wiem co z sobą zrobić, pomóż! >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze ? nie nie podałam nigdzie hahahahha wstyd się przyznać ale jeszcze nie wybrałam imienia O.o podoba mi się jedno ale kojarzy mi się z serialem takim trochę dla dzieci i nwm czy je dam, postaram się jakieś jej nadać hahahha :D

      nie usuwaj gdy zajdzie słońce !!! nawet nie próbuj :* to opowiadanie jest świetne, to które pierwsze pisałaś też było fajne, naprawdę :* nie usuwaj, najdzie cię wena to coś napiszesz ;) też miałam taki okres że nic nie dodawałam ale przeszło mi i kiedy tylko mam czas i wenę to piszę ;)

      Usuń
  3. Świetne! Uwielbiam tego typu rzeczy, jest wprost genialne. Niesamowicie napisane i wręcz idealne ;3 Może zaobserwujemy? Odp. u mnie na blogu :) http://naciaaa1.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknę na bloga, jak mi się spodoba to zaobserwuję, ale zapewne spodoba się ;) tak więc raczej zaobserwuje :D

      Usuń
  4. PS Też jestem Bieleberką :D (ale nigdy nw jak to się pisze..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj siostro :*
      pisze się " Belieber" ;)
      Beli od believe
      a eber od bieber
      będzie ci łatwiej zapamiętać :*

      Usuń
  5. Nie o to chodzi, że nie mam weny, ale kto wie... Najpierw musiałabym to skończyć, potem może dodam... A kto wie, może nawet się namyślę i wydam tą 'książkę'? Jeśli się nada... Postanowiłam. Usuwam posty z "Gdy zajdzie słońce".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ostatnio coś weny nie mam ;c kurcze obiecałam że dodam a z czasem kiepsko i weny trochę nie mam i muszę opowiadanie na konkurs napisać ehh... ;c moje życie sie trochę poukładało bo wreszcie znalazłam sobie paczkę dziewczyn z którymi się naprawdę dogaduję i tak naprawdę prawie cały wolny czas pozaświecam im :c
      gdy tylko napiszę to opowiadanie na konkurs(-.-) to wezmę się za następny rozdział i choćbym miała pisać zdanie dziennie to będę pisać :D



      myślę że niepotrzebnie usuwałaś posty, no ale skoro chcesz wprowadzić zmiany to chyba nawet lepiej ;)
      liczę na to że będziesz kontynuowała bloga bo naprawdę spodobało mi się twoje opowiadanie :*:*:*
      i życzę spełnienia marzeń tzn. wydać książkę;)

      Usuń
    2. Nie powiedziałabym, że wydanie książki to moje marzenie :P A postów nie usuwałam, tylko przywróciłam im wersje robocze, tak więc nic nie zostało stracone ;)
      powodzenia w pisaniu opka na konek ;p

      Usuń
    3. może nie marzenie, ale chciałabyś to zrobić więc powodzenia :*
      z mojego punktu widzenia na to samo wychodzi bo i tak i tak nie widać XD XD
      i dziękuję :P

      Usuń
  6. u mnie pojawiła się kontynuacja specjalnego odcinka 'nawiedzony szpital' ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o bardzo się cieszę :*
      jak tylko uporam się z lekcjami to wpadam ^^(mam sporo, ale postaram się dziś wyrobić) :D :*

      Usuń