piątek, 12 lipca 2013

Proszę o wybaczenie :*

przepraszam że ostatnio za wiele nie dodawałam ale koniec roku, więc w sql trzeba było się serio serio spinać ;c potem wyjechałam na obóz i dopiero niedawno wróciłam ;c
bardzo chciałabym napisać coś dla was ale po obozie jakoś straciłam wenę ;c wierzę w to że wróci ale najpierw musiałabym przeczytać kilka książek a to potrwa ;c tak więc nie martwcie się o mnie nie zostawię was :*** ale zanim coś dodam a wena wróci to trochę czasu minie, więc proszę was kochani o cierpliwość :* ♥




5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      kurcze serio weny nie mam ;c przed wyjazdem wiedziałam co mniej więcej napisać
      a teraz chyba zapomniałam nwm wiem że nie mam pojęcia jak kontynuować ;c muszę przeczytać kilka dobrych książek ;)





      a ty kochana może jeszcze po wakacjach jednak sie zdecydujesz kontynuować blog ? :** bd trzymać kciuki :*

      Usuń
    2. A tego nie wiem, zależy czy czas będzie :p ej, teraz czekam niecierpliwie, bo chcę coś przeczytać twojego!

      Usuń
    3. ach przepraszam;c ale wena mnie kompletnie opuściła ;c
      może dlatego że mam za dużo wolnego czasu ;/
      ale mam w zanadrzu kilka pomysłów oraz kilka świetnych książek do przeczytania :D więc niedługo zapewne wróci :**
      postaram się dodać coś jak najszybciej XD

      Usuń
  2. Nominowałam cię też do Libstear Award, więcej szczegółów tu http://kartkizpamietnikaannie.blogspot.com/2013/08/libstear-award.html

    OdpowiedzUsuń