wtorek, 1 października 2013

znienawidzony

a więc tak, znieawidzonego przywrócę do wersji roboczej ;) może kiedyś zdecyduję się go kontynuować, ale na razie skupię się na te amo :D
chciałam również poinformować, że postaram się dodawać co tydzień/dwa rozdział ;) niestety częściej nie dam rady bo kompletnie na nic nie mam czasu;c mam za dużo nauki, za dużo czasu pochłania mi szkoła ;c 
liczę na wybaczenie xx 
pozdrawiam :**
(w sobotę postaram się napisać trochę 4 rozdziału, przy dobrych wiatrach cały ♥ :D) 



































6 komentarzy:

  1. No cóż. Nie ma czasu prowadzić dwie opowieści, prawda? To dość trudne, wiem... Ale cieszę się, że to Znienawidzony trafił do wersji roboczych :P Jakoś przypadło mi do gustu "Te amo" i tak pozostanie xp
    Dobrze, że zaczęłam uczyć się hiszpańskiego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ledwo mam czas na jedno, mam pełno pomysłów ale nie mam czasu ;c za dużo nauki ;/
      ja strasznie chciałabym francuskiego *-* niestety nie mam talentu do języków i ledwo daje rade nawet z angielskim ;c a co dopiero niemcki :O
      cieszę się że przypadło ci do gustu :D postaram sie góra co dwa tygodnie dodać choć jeden rozdział, ale nie obiecuje bo nawet weekendy mam zapchane;/ ale będę sie bardzo starała :**

      Usuń
    2. Ja angielski mam w małym paluszku :P Z niemieckiego miałam 4. Teraz uczę się hiszpańskiego i także mam dobre oceny, ponieważ język jest śliczny. Kiedy skończę jego edukację, wezmę się za włoski, gdyż już pomoce (książkę, płytka itp.) mam zakupione dawno. Francuski też bym chciała znać... Jednak jest moim zdaniem trudny :P Te wszystkie dziwne literki... xD
      A poza tym dawaj nowy rozdział :P

      Usuń
    3. ja kompletnie nie ogarniam języków, czarna magia ;c
      powoli się pisze ;) nic nie obiecuje ale postaram się niedługo go dodać :D
      może w weekend znajdę chwilkę :**

      Usuń
  2. Daj jakiś rozdział w końcu >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że obiecałam, przepraszam ;c
      przychodzę do domu tak wykończona że odrabiam lekcje i idę spać ;c
      nie mam kompletnie na nic siły ;c
      w sumie zastanawiałam się nad tymczasowym zawieszeniem bloga, bo właśnie nic nie dodaje i wg ;c to okropne z mojej strony bo obiecałam ale musze włożyć naprawdę dużo pracy w naukę i szkołę bo w tym roku egzaminy, w tym miesiącu kuratoryjne konkursy ;/ a bardzo bym chciała średnią 5 ;/ ogromnie Cię przepraszam kochana, nie wiem kiedy coś dodam, jeżeli tyko będę czuła się na siłach dalej pisać to coś napiszę ;/ weekendy też mam zazwyczaj zajęte bo jestem wolontariuszką... i tak jakoś zawsze wychodzi że wole poleżeć w łóżku niż siedzieć przed kompem ;c naprawdę jeszcze raz PRZEPRASZAM ;c mam nadzieję że wybaczysz :***

      Usuń